Referenssit

Brändin pitää olla asiakkaamme ylpeyden aihe.

Otaxi

Ota taksi – oikea taksi, Otaxi!

Emme väitä keksineemme keltaista väriä takseille – vaan hyödynsimme sen Oulun Aluetaksin muuttuessa Otaxiksi.

Brändin kirkastus – Ota taksi, ota oikea taksi!
Nimen suunnittelu
Brandbook

Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Brändi­koulutus­kiertue alueyhtiölle

Zivago

Juhlan paikka

Ravintola Zivago on Oulun Saaristonkadulla sijaitseva seurustelu- ja ruokaravintola. Toteutimme vuonna 2017 Zivagon sisustus­suunnittelun sekä loimme sille visuaalisen identiteetin. 

Visuaalinen identiteetti
Sisustussuunnittelu

Graafinen suunnittelu
Verkkosivusto
Valokuvaus

Monetra

Meistä on moneksi

Aloitimme organisaatioiden sujuvasta yhdistymis­prosessista ja yhteisen brändin synnyttämisestä, jonka jälkeen kirkastimme visuaalisen identiteetin. Yhteistyö on jatkunut sen jälkeen monilla eri osa-alueilla.   

Brändin kirkastus – Meistä on moneksi
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto
Sisustuskonsepti – Monetra Way

Verkkosivut
Markkinointi- ja viestintämateriaalit
Messuosastokonseptit

Vaalan kunta

Luonnollinen valinta

Olemme olleet rakentamassa Vaalan kunnan brändiä 2019 syksystä lähtien. Brändityö alkoi työpajoilla, joissa kirkastettiin Vaalan brändiä yhdessä kunnan edustajien kanssa. 

Brändin kirkastus – Luonnollinen valinta
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Verkkosivut
Valokuvaus
Vaalaistu!-markkinointikonsepti
Valentin Vaala -festivaali–konsepti

Sutelan

Sutelan ainutlaatuisia ovia

Ovi avaa talon, ja jokainen talo on ainutlaatuinen – niin myös sen ovi. Siksi halusimme luoda Sutelalle ainutlaatuisen ja muistettavan brändin. 

Brändin kirkastus – Ainutlaatuisia ovia
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Verkkosivut
Markkinointi- ja viestintämateriaalit

Meriläisen leipomo

Juurevasti vuodesta 1946

Työpajoissa Meriläisen brändin ydin kirkastui ”juurevasti vuodesta 1946”, joka viittaa niin leivän kuin suvun juuriin. Näiden työpajojen pohjalta syntyi myös uusi visuaalinen identiteetti. 

Brändin kirkastus – Juurevasti vuodesta 1946
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Verkkosivut
Pakkaussuunnittelu
Valokuvaus
Tuoteideointi
Somesisällöt
Myymälämateriaalien suunnittelu

Iin sillat

Mukavasti matkalla

Pyrimme viestimään Iin Siltojen ainutlaatuista ympäristöä ja palvelulupausta aidoilla kuvilla ja informatiivisilla teksteillä niin, että yrityksen ja sen toimijoiden persoonallisuus pääsee esiin. 

Brändin kirkastaminen
Visuaalinen identiteetti
Verkkosivut
Tekstisuunnittelu
Valokuvaukset
Tienvarsimainokset

45 Special

Loud enough

Legendaarisen 45 Specialin kolmas vuosikymmenes Oulussa alkoi täyttyä ja pääsimme päivittämään ravintolan ilmettä. Motiivina muutokselle oli  sukupolvenvaihdos, sillä Roope Sulkala on ottanut ravintolan vetovastuun portaittain isältään Ilpolta. 

Brändin kirkastus – Loud enough
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto
Verkkosivut
Sisustussuunnittelu (1998-

Noetta

Noetta parempi

Noetta on hyvä esimerkki kokonaisvaltaisesta brändinrakennuksesta, joka toteutettiin uudelle yritykselle. Se käsitti niin brändin kirkastamisen, visuaalisen identiteetin luomisen, nimen ideoinnin, verkkosivujen suunnittelun ja toteutuksen kuin valokuvauksenkin. 

Brändin kirkastus – Noetta parempi
Nimen suunnittelu
Brandbook

Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto
Verkkosivut
Markkinointi- ja viestintä­materiaalit