Referenssit

Brändin pitää olla asiakkaamme ylpeyden aihe.

Otaxi

Ota taksi – oikea taksi, Otaxi!

Emme väitä keksineemme keltaista väriä takseille – vaan hyödynsimme sen Oulun Aluetaksin muuttuessa Otaxiksi.

Brändin kirkastus
Nimen suunnittelu
Brandbook

Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Brändi­koulutus­kiertue alueyhtiölle

Zivago

Juhlan paikka

Ravintola Zivago on Oulun Saaristonkadulla sijaitseva seurustelu- ja ruokaravintola. Toteutimme vuonna 2017 Zivagon sisustus­suunnittelun sekä loimme sille visuaalisen identiteetin. 

Visuaalinen identiteetti
Sisustussuunnittelu

Graafinen suunnittelu
Verkkosivusto
Valokuvaus

Myrskylän kunta

Arkiturvallinen.

Myrskylän kunnanjohtaja otti Brandsteiniin yhteyttä kuultuaan suosituksen kuntabrändäyksen parissa tekemästämme työstä. Kunta tarvitsi brändi-identiteettinsä kirkastusta pohjautuen kunnan uuteen strategiaan.  

Brändin kirkastus
Graafinen ohjeisto
Sovellukset

Canomaran

Uusi tapa liikkua vesillä

Saimme aloittaa Canomaranin brändin luomisen puhtaalta pöydältä. Asiakkaallamme oli tuote ja visio sen mahdollisuuksista markkinoilla. Brandsteinille tämä oli mahtava tilaisuus päästä luomaan vahvaa brändiä, joka ei missään vaiheessa tule menestyksen esteeksi matkalla maailmanvalloitukseen. 

Nimi
Brändi-identiteetti
Graafinen ohjeisto
Markkinointistrategia
Sosiaalisen median kanavat
Verkkosivut
Video- ja valokuvaus

Virpiniemi Golf

Parasta golfia.

Virpiniemi Golfin brändiä on rakennettu kokonaisvaltaisesti kentän perustamisvuodesta lähtien. 

Brändi-identiteetti
Slogan
Brändiuudistus
Markkinointiviestintä
Sovellukset
Verkkosivut
Valokuvaus

Toivakan kunta

Elämisen elementit

Toivakan kunta otti Brandsteiniin yhteyttä keväällä 2021, sillä kunta halusi kirkastaa brändinsä. Työtä lähdettiin tekemään työpajoissa yhdessä kunnan edustajien kanssa. 

Brändin kirkastus
Brändityöpajat
Visuaalinen identiteetti
Brandbook
Graafinen ohjeisto

Sovellukset

Monetra

Meistä on moneksi

Aloitimme organisaatioiden sujuvasta yhdistymis­prosessista ja yhteisen brändin synnyttämisestä, jonka jälkeen kirkastimme visuaalisen identiteetin. Yhteistyö on jatkunut sen jälkeen monilla eri osa-alueilla.   

Brändin kirkastus
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto
Sisustuskonsepti – Monetra Way

Verkkosivut
Markkinointi- ja viestintämateriaalit
Messuosastokonseptit

Vaalan kunta

Luonnollinen valinta

Olemme olleet rakentamassa Vaalan kunnan brändiä 2019 syksystä lähtien. Brändityö alkoi työpajoilla, joissa kirkastettiin Vaalan brändiä yhdessä kunnan edustajien kanssa. 

Brändin kirkastus
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Verkkosivut
Valokuvaus
Vaalaistu!-markkinointikonsepti
Valentin Vaala -festivaalikonsepti

Finnish Equestrian Company

Beauty and functionality of natural materials

Alkumetreillään oleva yritys tarvitsi vahvan ilmeen ja identiteetin. Tavoitteena olikin synnyttää kokonaisuus, jonka alle eri tuotekategoriat mahtuvat saumattomasti.  

Nimi
Slogan
Visuaalinen identiteetti
Tuotemuotoilu
Pakkaussuunnittelu
Verkkosivut
Video- ja valokuvaus
Messuosasto

Sutelan

Sutelan ainutlaatuisia ovia

Ovi avaa talon, ja jokainen talo on ainutlaatuinen – niin myös sen ovi. Siksi halusimme luoda Sutelalle ainutlaatuisen ja muistettavan brändin. 

Brändin kirkastus
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Verkkosivut
Markkinointi- ja viestintämateriaalit

Valentin Vaala -elokuvafestivaali

Kulta-ajan kesäjuhla

Valentin Vaala -elokuvafestivaali on kokonaisvaltainen suunnittelukokonaisuus, joka luotiin Vaalan kunnan tarpeeseen kehittää hyvän mielen kesätapahtuma. 

Idea
Konsepti
Visuaalinen identiteetti
Markkinointi
Kuntabrändäys
Tapahtumatuotanto
Video- ja valokuvaus

Meriläisen leipomo

Juurevasti vuodesta 1946

Työpajoissa Meriläisen brändin ydin kirkastui ”juurevasti vuodesta 1946”, joka viittaa niin leivän kuin suvun juuriin. Näiden työpajojen pohjalta syntyi myös uusi visuaalinen identiteetti. 

Brändin kirkastus
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto

Verkkosivut
Pakkaussuunnittelu
Valokuvaus
Tuoteideointi
Somesisällöt
Myymälämateriaalien suunnittelu

Iin sillat

Mukavasti matkalla

Pyrimme viestimään Iin Siltojen ainutlaatuista ympäristöä ja palvelulupausta aidoilla kuvilla ja informatiivisilla teksteillä niin, että yrityksen ja sen toimijoiden persoonallisuus pääsee esiin. 

Brändin kirkastus
Visuaalinen identiteetti
Verkkosivut
Tekstisuunnittelu
Valokuvaukset
Tienvarsimainokset

45 Special

Loud enough

Legendaarisen 45 Specialin kolmas vuosikymmenes Oulussa alkoi täyttyä ja pääsimme päivittämään ravintolan ilmettä. Motiivina muutokselle oli  sukupolvenvaihdos, sillä Roope Sulkala on ottanut ravintolan vetovastuun portaittain isältään Ilpolta. 

Brändin kirkastus
Brandbook
Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto
Verkkosivut
Sisustussuunnittelu (1998-)

Noetta

Noetta parempi

Noetta on hyvä esimerkki kokonaisvaltaisesta brändinrakennuksesta, joka toteutettiin uudelle yritykselle. Se käsitti niin brändin kirkastamisen, visuaalisen identiteetin luomisen, nimen ideoinnin, verkkosivujen suunnittelun ja toteutuksen kuin valokuvauksenkin. 

Brändin kirkastus
Nimen suunnittelu
Brandbook

Visuaalinen identiteetti
Graafinen ohjeisto
Verkkosivut
Markkinointi- ja viestintä­materiaalit