Meriläisen leipomo

Brändin kirkastus
Visuaalinen identiteetti
Pakkaussuunnittelu
Tuotekuvat
Tuoteideointi
Tuotenimien suunnittelu
Tarinallistaminen
Verkkosivut
Työasujen suunnittelu
Myymälämateriaalien suunnittelu

Työpajoissa Meriläisen brändin ydin kirkastui ”juurevasti vuodesta 1946”, joka viittaa niin leivän kuin suvun juuriin. Näiden työpajojen pohjalta syntyi myös uusi visuaalinen identiteetti.

”Kun on itse niin syvällä leipomisessa, niin on vaikea pysähtyä katsomaan kokonaisuutta kauempaa. Nyt on helppo nähdä, että tämä oli juuri sitä, mitä me kaivattiin. Uudistukset ovat antaneet itsellekin lisävirtaa tekemiseen ja olemme saaneet hyvää palautetta kaupan puolelta!”

Juho Meriläinen

Toimitusjohtaja
Meriläisen Leipomo Oy