Myrskylä – Mörskom

Arkiturvallinen, muttei arkinen.

Myrskylän visuaalinen identiteetti antaa monipuoliset työkalut kuntaviestinnälle.
Mitä teimme
Kuntabrändäys + Visuaalinen identiteetti +
Myrskylän kunnanjohtaja otti Brandsteiniin yhteyttä kuultuaan suosituksen kuntabrändäyksen parissa tekemästämme työstä. Kunta tarvitsi brändi-identiteettinsä kirkastusta pohjautuen kunnan uuteen strategiaan.

Myrskylän kunta on kaksikielinen, joten kunnan logoon täytyi löytää toteutustapa, joka toimii hyvin sekä suomen- että ruotsinkielellä. Logosta muotoiltiin myös vanhaa pennin rahaa kunnioittava M-tunnus. Yksi vahva lisä brändi-identiteettiin muodostui kunnan vaakunasta johdetuista männynkävyistä ja havunneulasista, joista tehtiin Myrskylälle oma tunnistettava kuosi.
Löysimme Brandsteinin suosituksen kautta, mikä sekin jo kertoo jotain – emmekä ole katuneet. Brandsteinilaiset saivat kiinni sirpaleisesta lähtöajatuksestamme kunnan graafiseksi ilmeeksi, vahvistaen samalla Arkiturvallisen Kunnan visiotamme. Kokonaisvaltaisen otteen kautta ajatuksia virisi jo tuotteistukseenkin asti, joten kumppani seuraavaan vaiheeseen on hyvin selvä.
Sam Vuorinen
Kunnanjohtaja