Our work

Ohessa työnäytteitämme tutustumista varten.

Branding, Logo design, Stationary, Vehicles, Interior design, Working clothes, Web design

45 Special

Fyrttifemma on ollut yksi suomalaisen rokin tunnetuimmista kivijaloista jo reilut pari vuosikymmentä. Vuonna 2011, täytettyään 20 vuotta oli ravintolan aika uusia ilmeensä.

Prosessi aloitettiin brandworkshopeilla, jossa kristallisoitiin brändin ydintä. Workshoppien myötä brändikysymykseksi pelkistyi “Onko se Rockia?”. Tämä kysymys tulisi helpottamaan Nelivitosta valintojen tekemistä myös jatkossa.

Ilmeen uudistustuksella haettiin yksinkertaista, selkeää ja monikäyttöistä logoa. Logouudistus täydensi Nelivitosen suunnittelukokonaisuuden, joka ulottuu kaikkien kolmen kerroksen sisustussuunnitelusta aina verkkosivujen ideointiin ja toteutukseen. Sittemmin mainonnan suunnittelua on ansiokkaasti jatkanut Mainostoimisto Tehas.

Vuonna 1990 perustettu 45 Special on Oulun vanhin rock-klubi, joka tarjoilee gastropub-tyyppistä ruokaa sekä erilaisia klubi-iltoja.
» «

Comments are closed.