Otaxi

Oulun Aluetaksi varautui muutokseen ja loi nahkansa

Taksialan vapautuminen kilpailulle sai Oulun Aluetaksin ennekoimaan tulevaa. Olimme rakentamassa heille uutta brändiä, jolla suojattaisiin alueen taksiyrittäjien elinkeino sekä luotaisiin myös pohja tuleville uusille markkinoille.
Mitä teimme
Logo + Nimi + Valokuvaus + Visuaalinen identiteetti +
Yhdessä aluetaksin hallituksen kanssa tekemämme brändi­strategiatyö kirkasti taksiyhtiön brändin ytimen. Prosessi loi pohjan muutokselle, joka oli välttämätön selviämiseen tule­vai­suuden kilpailutilanteessa. Sen myötä Oulun Aluetaksi sai uuden nimen sekä uudistuneen visuaalisen identiteetin. Siihen kuului myös kuljettajien asusteiden suunnittelu vastaamaan nykypäivän tarpeita ja odotuksia.
Emme olisi uskoneet, miten merkittävään lopputulokseen päädymme, kun aloitimme Brandsteinin kanssa brändityön. Lopputulos oli jotain, mitä me olemme aina olleet, mutta emme ole osanneet tuoda esiin!
Kari Räihä
Hallituksen puheenjohtaja, Oulun Aluetaksi