Certum Phone

Website, Branding, Visual identity

2018

 

Case Study


Certum Phone on Zero Reception Oy:n ensimmäinen tunnusteleva tuotejulkaisu paremman kuuluvuuden tarjoavasta matkapuhelimesta. Yrityksen toimitusjohtaja Janne Knuutinen lähestyi meitä 2018 alkuvuodesta, jolloin kasassa olivat tuotteen ominaisuudet sekä ensimmäiset mallinnukset puhelimen tulevasta ulkonäöstä. Yhdessä asiakkaan kanssa lähdimme kiteyttämään tuotteen tärkeimpiä osatekijöitä ja pohtimaan, miten lukuisista teknisistä detaljeista saataisiin yleistajuisempia.

 

 

Certum Phone sai käsittelyssä myös logon sekä visuaalisia elementtejä, joita hyödynnettiin useilla eri alustoilla. Yhtenä teknisiä ominaisuuksia avaavana sovelluksena voisikin mainita tuottamamme animaation, niin kutsutun selitysvideon, josta vastasimme kokonaisuudessaan (käsikirjoitus, animointi, spiikki, jne.).

Huolimatta hyvin heränneestä mediahuomiosta kotimaassa puhelin ei valitettavasti tavoittanut rahoitustavoitettaan. Kehittely jatkuu ja näemmekin varmaankin tulevaisuudessa muita parannetun kuuluvuuden tekniikkaa hyödyntäviä sovelluksia ja fyysisiä tuotteita. Parhaillaan Zero Reception Oy suunnittelee tietoturvaan ykkösominaisuutena nojaavaa laitetta.

”Brandstein tuotti puhelimelle vahvan visuaalisen identiteetin sekä joukkorahoitussivun visuaaliset rakennuspalikat.”

-Janne Knuutinen

 

Certum Phonen kanssa toteutimme mm.:

– Visuaalinen identiteetti

– Ydinviestin kiteyttäminen

– Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus

– Tarinallistaminen ja copywriting

– Animointi sekä videotuotanto

– Joukkorahoituskampanjan visuaaliset elementit

– Sosiaalisen median sisällöntuotanto

– Tiedotteet & mediayhteydet

 

Katso lisää: http://www.certumphone.com/

Kaikki Projektit