
Tulipahan tehtyä! – Nyt Riitti -kampanjan tarina
Näinä aikoina on mukava tutkailla yhteistyökuvioita vuosien varrelta. Oluthuone Leskisen kapakoitsija Ari Flinck muistelee pitkäaikaista yhteistyötä Brandsteinin ja Tuomas Mujusen kanssa.
Näinä aikoina on mukava tutkailla yhteistyökuvioita vuosien varrelta. Oluthuone Leskisen kapakoitsija Ari Flinck muistelee pitkäaikaista yhteistyötä Brandsteinin ja Tuomas Mujusen kanssa.
Viime viikolla noussut kohu suunnittelemani OTAXIn visuaalisen identiteetin löytymisestä Slovakiasta sai minut pohtimaan, miksi näin on tapahtunut. Kuka huijasi ja ketä? Huijasiko mahdollinen suunnittelija tilaajaansa, vai oliko slovakialainen taksiyritys päättänyt päästä helpolla ja huijaa näin asiakkaitaan?
Murteisiin voi törmätä myös mainonnassa: vaikkapa niin koulutusmarkkinoinnissa kuin työpaikkailmoituksissakin. Murresanat hiipivät myös yleiskielellä toimitettaviin paikallislehtiin kuin huomaamatta.
Joni’s Barber Shop on oululainen parturialan perinteitä ja laatua kunnioittava parturiliike. Yrittäjä Joni Pekkalalta löytyy kokemusta alalta yli 25 vuoden ajalta useista yrityksistä, mutta 2015 hän halusi uudistaa konseptia perinteistä parturointitaitoa ja -tekniikoita korostavaksi. Nykymuodossaan yrityksen vahvuusalueita ovatkin erityisesti miesten tyylikkäät hiustenleikkuut sekä partojen muotoilu. Juuri tuo perinteinen parturitaito ja
”Meillä ei ole laittaa rahaa markkinointiin juuri nyt, täytyy katsoa myöhemmin, kun meillä menee paremmin taloudellisesti.” Olen kuullut lauseen useamman kerran eri yhteyksissä hieman varioituna, enkä voi koskaan olla pohtimatta, onko kyseessä kohtelias tapa kieltäytyä tarjouksesta, rehellinen vuosibudjetin ylittyminen ja siitä johtuen sidotut kädet vaiko vinoutunut näkökulma markkinoinnin tarkoitukseen.
Usein kuulee yrittäjien, myyjien ja kuluttajienkin kauhistelua siitä, kuinka verkkokauppa aiheuttaa kivijalkakauppojen massakuoleman. Ja hyvä niin.
Legendaarisen 45 Specialin kolmas vuosikymmenes Oulussa alkoi täyttyä ja pääsimme päivittämään ilmettä. Nyt Nelivitonen elää jo kolmatta visuaalista kokonaisuutta.
Aki ja Heikki perustivat yhteisen peltisepänliikkeen 2007. Miehet ostivat Muhokselta juuri liiketoimintaansa päätelleen yrittäjän pajan ja ryhtyivät hommiin. Vuosien aikana yritys on erikoistunut perinteisiin, vaativiin peltisepäntöihin ja toteuttaa lisäksi vesikatto- ja peltikohteet, listat ja julkisivupellitykset. Asiakkaina ovat olleet niin yksityiset henkilöt, taloyhtiöt, isännöitsijät, rakennusliikkeet kuin seurakunnat, kunnat ja kaupungitkin. Reilu
Kun istun uudessa toimitilassamme työpöytäni takana ja nostan katseeni yläviistoon, näen ensimmäisen opiskelijaboxini ikkunan.
Certum Phone on Zero Reception Oy:n ensimmäinen tunnusteleva tuotejulkaisu paremman kuuluvuuden tarjoavasta matkapuhelimesta. Yrityksen toimitusjohtaja Janne Knuutinen lähestyi meitä 2018 alkuvuodesta, jolloin kasassa olivat tuotteen ominaisuudet sekä ensimmäiset mallinnukset puhelimen tulevasta ulkonäöstä. Yhdessä asiakkaan kanssa lähdimme kiteyttämään tuotteen tärkeimpiä osatekijöitä ja pohtimaan, miten lukuisista teknisistä detaljeista saataisiin yleistajuisempia. Certum Phone
1. Rekisterinpitäjä
Ilmestys Oy / Brandstein
Y-tunnus: 2143923-1
2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
Tuomas Mujunen
+358 40 0570 336
[email protected]
3. Rekisterin nimi
Ilmestys Oy / Brandstein asiakasrekisteri
4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
– henkilön suostumus (vapaaehtoinen liittyminen sähköpostilistalle tai yhteydenotto)
– sopimus, jossa rekisteröity on tai on ollut osapuolena
Henkilötietoja käsitellään Rekisterinpitäjän ja rekisteröidyn välisen sopimuksen täytäntöönpanemiseksi sekä soveltuvin osin rekisteröidyn antaman suostumuksen perusteella tilausten, ilmoittautumisten, yhteydenottojen, asioinnin, markkinoinnin, raportoinnin ja muiden asiakkuuden hoitamiseen liittyvien toimenpiteiden yhteydessä ja mahdollistamiseksi.
Rekisterissä käsiteltäviä tietoja voidaan käyttää myös profilointiin ja markkinointitoimenpiteiden sekä asiakasviestinnän kohdentamiseksi rekisteröityä kiinnostavaksi. Henkilötietoja voidaan käsitellä uutiskirjeen lähettämisen, tapahtumiin sekä muihin markkinointitoimenpiteisiin osallistumisen yhteydessä.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaiset tiedot henkilöistä ja yrityksistä:
– Nimi
– Rooli organisaatiossa
– Sähköpostiosoite
– Puhelinnumero
– Yritys/organisaatio
– Yrityksen yhteys- ja laskutustiedot
– Muita yrityksen toimintaa kuvaavia luokittelutietoja
6. Säännönmukaiset tietolähteet
Henkilötietoja kerätään verkkosivulla olevilla lomakkeilla, sähköpostitse, puhelimitse, rekisteröitymisen yhteydessä tai muutoin suoraan rekisteröidyltä sekä asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.
7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta eikä siirretä säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan kuitenkin luovuttaa ja siirtää henkilötietolain ja EU:n tietosuoja-asetuksen asettamin rajoituksin sekä viranomaisille lakisääteisissä tapauksissa.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.
9. Rekisteröidyn tarkastusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä. Jos näitä tietoja käsitellään, on rekisteröidyllä oikeus saada itseään koskevat tiedota nähdäkseen. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä.
10. Tietojen oikaisu ja poistaminen
Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen oikaisua tai poistamista rekisteristä (“oikeus tulla unohdetuksi”). Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä.
11. Ilmoitusvelvoite henkilötietojen tietoturvaloukkauksesta
Rekisterinpitäjän on ilmoitettava henkilötietoihin kohdistuvista tietoturvaloukkauksista valvontaviranomaiselle 72 tunnin kuluessa. Jos loukkauksesta on todennäköisiä haittavaikutuksia rekisteröidylle, on rekisterinpitäjän ilmoitettava tapahtuneesta myös rekisteröidylle.
Välttämättömät evästeet auttavat tekemään verkkosivustosta käyttökelpoisen ja ne tulee olla käytössä koko ajan.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivustojen kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja nimettömästi.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!