Our work

Ohessa työnäytteitämme tutustumista varten.

Branding, Marketing strategy, Brand identity, Logo design, Graphic design, Web design, Interior design, Campaign design, Consumer advertising, TV commercial

Valkealinnan Optiikka

Vuonna 2012 Valkealinnan Optiikka palasi takaisin yksityiseksi optikkoliikkeeksi irtauduttuaan kansainvälisestä silmälasiliikeketjusta. Haasteena oli tavoittaa asiakkaat uudelleen ja erottua muista toimijoista vahvasti kilpailulla alalla.

Valkealinnan Optiikka perustettiin vuonna 1992 nimensä mukaisesti Valkealinnan kulmaan. Sittemmin yritys ketjuuntui osaksiSpecsaversia. Yrityksen irtauduttua ketjusta vuonna 2012 oli tarpeen rakentaa Valkealinnan Optiikan brändi uudelleen ja suunnitella markkinointistrategia paikallista asiakaskuntaa silmällä pitäen.

Valkealinnan Optiikan asiakkuus on pitänyt sisällään kaiken yritysilmeen suunnittelusta liiketilojen suunnitteluun. Se on myös näkyvin esimerkki suunnittelemastamme kuluttajamainonnasta, sillä ala nojaa vahvasti lehtimainontaan. Roolimme Valkealinnan Optiikan rinnalla onkin ollut auttaa kasvavan yrityksen brändin rakentamisessa sekä iskevien kampanjoiden suunnittelussa. Olemme suunnitelleet kampanjakonsepteja, jotka haastavat kilpailijoita, vastaavat kuluttajan tarpeisiin ja antavat lisäarvoa asiakkaamme liiketoiminnalle. Kampanjanäkyvyyttä on ollut niin printtimediassa kuin verkossa ja televisiossakin – sosiaalista mediaa unohtamatta. Alla oleva televisiomainos toteutettiin yhteistyössä Klaffin kanssa.

Valkealinnan Optiikka – Rillijuhlat (TV-mainos)

Valkealinnan Optiikka on vuonna 1992 perustettu yksityinen optikkoliike. Toisen tulemisensa myötä yritys on laajentanut toimintaansa, ja sillä on nykyään kolme liikettä Oulussa ja yksi Kuusamossa.
» «

Comments are closed.