Our work

Ohessa työnäytteitämme tutustumista varten.

Brand strategy, Naming, Brand identity, Interior design, Web design, Marketing, Graphic design, Social media marketing, Consumer advertising

Tomo Sushibar

Tomo Sushibar on ollut yksi kokonais­valtaisimmista brändinrakennus­asiakkuuk­sistamme. Suunnittelu on pitänyt sisällään kaiken nimen ideoinnista sisustus­arkkitehtuuriin sekä graafisesta identiteetistä markkinointiviestinnän suunnitteluun.

Yhteistyö alkoi vuonna 2005 ravintolan nimen ja graafisen ilmeen suunnittelulla Oulun Kauppahallin kymmenpaikkaiselle sushiravintolalle. Vuosien varrella olemme hoitaneet kokonaisvaltaisesti tuolloin syntyneen Tomo Sushibarin brändin kehitystä ja päässeet seuraamaan sushiravintolan kasvutarinaa lähietäisyydeltä.

Suunnittelimme Tomolle uudet isommat tilat kalusteineen Stockmann-korttelin ylimpään kerrokseen sekä juuri avatun Saaristonkadun ravintolan. Myös Ideaparkin tilat ovat käsialaamme. Olemme myös edesauttaneet Tomon sähköistä viestintää web-sivujen suunnittelun ja sisältömarkkinoinnin muodossa. Näiden lisäksi olemme huolehtineet myös sushiravintolan painotuotteiden suunnittelusta sekä näkyvyydestä niin perinteisissä medioissa kuin sosiaalisessa mediassakin.

Tomo Sushibar vaihtoi elokuussa 2013 omistajaa, ja työmme oululaisen sushibrändin kanssa jatkuu edelleen.

Tomo Sushibar on Oulun vanhin sushiravintola, ja se on vuosien saatossa lunastanut paikkansa oululaisten sydämissä. Nykyisin ravintola sijaitsee isoissa tiloissa keskeisellä paikalla, osoitteessa Saaristonkatu 13. Lisäksi Tomo Sushibar palvelee Oulun Ideaparkissa.
«

Comments are closed.