Our work

Ohessa työnäytteitämme tutustumista varten.

Marketing Consept, Graphic Design, Social Media Marketing, Video Production

Salon Virho goes Elvis

Kilposen Sami Salon Virholta halusi kertoa uusista parturipalveluistaan Kärppä-pelin yhteydessä. Suunnittelimme yhdessä Salon Virhon kanssa markkinointikampanjan, joka rikkoi raja-aitoja eri medioiden välillä. Kampanja tavoitti verkossa yli 20.000 henkeä.

2.2.2013 Kärpät–Jokerit-pelissä, Oulun Energia Areenalla, katsojat yllättyivät katsomoon jaetuista kuudesta tuhannesta Elvis-naamiosta. Kannustimme heitä lähettämään itsestään kuvan naamio kasvoillaan Salon Virhon Facebook-sivulle. Pelin aikana Facebookiin postattuja Elvis-kuvia näytettiin reaaliajassa jäähallin mediakuutiossa Elviksen musiikin saattelemana.

Kampanja näytti toteuttavan sosiaalisen median toimijapyramidia (1000 strangers, 100 lurkers, 10 reactors, 1 creator).

Jaoimme pelissä kuusituhatta naamaria, ja arviolta 500–600 katsojaa laittoi sellaisen päähänsä. Kuvansa Salon Virhon Facebook-sivuille lähetti 59 katsojaa. Palkintona oli vuoden parturoinnit eniten tykkäämisiä keränneelle “Elvikselle”.

Oululainen Salon Virho Oy on perustettu jo vuonna 1942. Yritys on Suomen vanhin yhtäjaksoisesti toiminut kampaamoalan yritys, joka on ollut saman suvun omistuksessa koko historiansa ajan. Virhon kahdessa kampaamossa on yhteensä 20 työntekijää.
» «

Comments are closed.