Our work

Ohessa työnäytteitämme tutustumista varten.

Branding, Brand identity, Brand strategy, Marketing, Marketing strategy, Marketing consept, Naming, Slogan, Consumer advertising, Campaign design, Graphic design, Web design, Corporate identity, Logo design, Package design, Social media marketing, Stationary, Posters, Working clothes, Vehicles

Finnish Ruis Bread

Suomalainen ruisleipä on valloittamassa Amerikkaa. Vuodesta 2008 lähtien Nordic Breads Ltd. on paistanut perinteistä suomalaista ruisleipää New Yorkin alueelle. Ruisleivän suosio on kasvanut vuosi vuodelta, ja se on saanut vankan kannattajakunnan muidenkin kuin amerikansuomalaisten keskuudessa.

New Yorkissa jo vuodesta 1987 lähtien asuneen keittiömestari Simo Kuusiston yritys Nordic Breads Ltd. paistaa ruisleipää newyorkilaisille. Torikaupasta liikkeelle lähtenyt Amerikan valloitus on levinnyt New Yorkin alueelle Whole Foods -ruokakauppoihin, kahviloihin ja ravintoloihin sekä postimyynnin välityksellä aina Kaliforniaan saakka, onpa luomuruisleipää postitettu jopa Australiaankin.

Brandstein on ollut alusta saakka auttamassa Finnish Ruis Breadin brändin rakennustyössä. Olemme suunnitelleet yritykselle ilmeen, pakkaukset, markkinointimateriaalit sekä verkkosivut. Brändistrategian päivityksen myötä Finnish Ruis Bread on luonut itsellensä ainutlaatuisen markkina-aseman paikallisena ja paikallisista raaka-aineista valmistettuna terveellisenä leipänä vaihtoehdoksi vehnäleivälle.

Nordic Breads on testannut myös muita suomalaiskansallisia perinneruokia New Yorkin kuluttajilla. Pääsiäiseksi tehty mämmi oli yksi näistä kokeiluista, ja yllätykseksemme se sai erittäin positiivisen vastaanoton. Sitä varten luotiin oma etiketti ja markkinointislogan “Sweet but not too sweet, odd but not too odd”

Finnish Ruis Bread leivotaan New Yorkin osavaltiossa kasvaneesta luomurukiista ilman lisäaineita tai hiivaa. Sitä saa kolmessa eri muodossa: pienenä pyöreänä, reikäleipänä tai vuokaleipänä.
» «

Comments are closed.