Our work

Ohessa työnäytteitämme tutustumista varten.

Branding, Brand identity, Marketing, Marketing strategy, Marketing Consept, Consumer advertising, Campaign design, Graphic design, Web design, Interior design, Corporate identity, Logo design, Logo re-design, Tattoo design, Social media marketing, Stationary, Posters, Working clothes, Window graphics

Oluthuone Leskinen

Oluthuone Leskinen on ollut oululaisen olutkulttuurin uranuurtaja jo vuodesta 1992. Vuosien myötä tästä oululaisten oluen ystävien olohuoneesta on tullut tunnettu koko Suomessa. Tuomas Mujunen on ollut rakentamassa oluthuoneesta brändiä aina vuodesta 1995 lähtien.

Oluthuone Leskisen brändin rakentamiseen on osallistuttu monilla eri osa-aluilla. Näkyvimmän osan siitä muodostavat yrityksen liikemerkki sekä julisteet, joilla markkinoidaan eri kausioluiden saapumista sekä muita tapahtumia. Myös Leskisen sisustuksen konseptointi on Mujusen käsialaa, samoin kuin katujulkisivu Rotuaarille. Verkkosivut suunniteltiin samanaikaisesti Jumprun verkkosivujen kanssa vuonna 2010. Suunnittelun piiriin ovat kuuluneet työvaatteiden ja kanta-asiakasmateriaalien lisäksi myös markkinointikampanjoiden ideointi, joista esiin voi nostaa kesäkampanjan 2013. Siinä toteutettiin sosiaaliseen mediaan integroitu kampanja yhteistyössä Valkealinnan Optiikan kanssa. Leskisen julisteista oli taidenäyttely vuonna 2007 Galleria5:ssä.

Oululainen Oluthuone Leskinen perustettiin 1992 Saaristonkadulle 45-Specialia vastapäätä. Nimi periytyi sitä ennen samalla paikalla olleesta ravintola Leskisestä, jonka liikeideana oli soittaa vain suomenkielistä musiikkia. Oluthuone Leskisen avajaisiin yritettiin saada esiintymään Juicea. Hän ei päässyt, joten korvaajaksi saatiin M.A. Numminen. 
» «

Comments are closed.