Our work

Ohessa työnäytteitämme tutustumista varten.

Branding, Logo re-design, Stationary, Working clothes, Web pages

Kaarlenholvi & Jumpru

Sanotaan, että ainoa, joka menee Kaarlenholvista ja Jumprusta ohi, on Kauppurienkatu. Jotta myöskään aika ei menisi ravintoloista ohi, uudistimme niiden yritysilmeet.

Vuonna 2012 Kaarlenholvi ja Jumpru täyttivät 40 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi tehtiin brändiuudistus, joka ylsi logoista markkinointimateriaaleihin ja lasinalusista työvaatteisiin sekä web-sivuihin. Aiemmat käsintehdyt logot päivitettiin sähköiseen muotoon ja brändiä kirkastettiin kruunaamalla Kaarlenholvin K-kirjain yön kuninkaaksi uuden sloganin ”Yön kuningas jo vuodesta 1972” saattelemana. Englanninkielinen ”True Spirit since 1972”  slogan sen sijaan nivoi ravintoloiden hyvän hengen, kummituksen ja alkomahoolin yhdeksi kokonaisuudeksi.

Yli neljäkymmentä vuotta toimineessa ravintolassa, jota jotkut asiakkaat ovat rohkeasti instituutioksikin kutsuneet, uudistukset täytyy miettiä tarkasti ja tunteella. Kaarlenholvin & Jumpru Pubin brändiuudistus onnistui täydellisesti. Brandsteinin tähän päivään päivittämät logot ja uudet sloganit tuntuivat siltä kuin olisivat olleet käytössä aina, kapakoitsijana tunsin saaneeni enemmän kuin tilasin.

Ari Flinck, kapakoitsija

Jo 40-vuotiaat Kaarlenholvi ja Jumpru ovat saavuttaneet legen­daarisen aseman Oulun ravintola­kulttuurissa. Jumprussa asustava kummitus on jo legenda itsessään.
» «

Comments are closed.